title
کد خبر: 192078
00
430 بیمار در بخش‌های کرونایی این استان بستری شدند

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تا کنون 1288 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 124 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 83  مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 100  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 80  نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 38 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 11 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 4 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 2 آقا  با 68 و 60  سال سن با سابقه بیماری کلیوی، سرطان، فشارخون و دیابت و 2 خانم با 52 و 24 سال سن با سابقه بیماری اعصاب و روان و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون  1288 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 55697  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: متاسفانه با آمار بالای بستری‌ها در طی روزهای آینده شاهد افزایش موارد بستری و فوتی در استان هستیم.

وی افزود: متاسفانه آمار صعودی بستری‌ها در طی روزهای اخیر باعث نگرانی جدی از موج پنجم کرونا شده است که نیاز هست آحاد هم استانی‌های عزیز دورهمی‌ها را تعطیل کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز