کد خبر: 1919
تاریخ انتشار: سه شنبه 02 آذر 1395 - 10:19
همزمان با اربعین حسینی مراکز اهدای خون تهران میزبان ۸۸۲ نفر از شهروندان بودند که از این تعداد ۷۸۵ نفر موفق به اهدای خون شدند.
به گزارش «بهداشت نیوز» روابط عمومی انتقال خون استان تهران اعلام کرد: روز گذشته (۳۰ آبان ۹۵)، اهداکنندگان مستمر خون ۶ درصد بیش از اربعین سال گذشته خون اهدا کردند و میزان اهدای خون آنها به ۳۴۳ واحد رسید.
همچنین ۲۷۰ واحد از خون های اهدایی از اهداکنندگان با سابقه و بقیه از اهداکنندگان بار اول و بانوان دریافت شده است.
بنابر این گزارش، چهار مرکز اهدای خون وصال، نارمک، شهر ری، خراسان و کن در این روز پذیرای اهداکنندگان پایتخت بودند.
منبع: مهر
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.