title
کد خبر: 191302
00
افتتاح  دو طرح بهداشتی و درمانی در  یزد توسط وزیر بهداشت

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عصر دوشنبه هفتم تیرماه، دو طرح بهداشتی و درمانی را در شهر یزد افتتاح کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، این طرح‌ها شامل مرکز خدمات جامع سلامت شهری آزاد شهر یزد با زیربنای هزار و ۱۱۳ مترمربع با  ۴۹ میلیارد ریال هزینه و همچنین طرح توسعه بیمارستان سوانح و سوختگی شهدای محراب با ۳۰ تخت  و زیربنای سه هزار و ۷۰۰ مترمربع با ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه احداث ،تکمیل ، تجیهز و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
در مراسم بهره برداری از این طرح ها محمدعلی طالبی استاندار یزد و تعدادی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و مجموعه های وابسته به وزارت بهداشت در استان حضور داشتند.
 
همچنبین افتتاح همزمان ۶۹۵ طرح بهداشتی در کشور به صورت ویدئو کنفرانس از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر بهداست به یزد است.
 
در این ارتباط مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌های بهداشت در شهرستان‌های تفت، میبد، یزد، مهریز، اردکان و بهاباد در استان یزد به بهره برداری رسید و تعدادی طرح‌های درمانی در شهرستان‌های یزد، تفت، ابرکوه، میبد، اردکان، زارچ، خاتم و مهریز به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به استان است که فردا( سه شنبه)  افتتاح می‌شود.
 
استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.
منبع: ایرنا

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز