title
کد خبر: 190997
00
هشدار:در این قرص لاغری مخدر شیشه است

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: قرص لاغری گلوریا دارای ترکیبات ماده مخدره شیشه است که مصرف کننده ها را معتاد به شیشه کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز، محمدرضا شانه‌ساز افزود: قرص لاغری گلوریا به عنوان مکمل لاغری در بسیاری از سایت‌ها تبلیغ شده و ما از طریق گزارش‌های مردمی این قرص را جمع آوری کردیم و به آزمایشگاه فرستادیم که مشخص شد دارای میزان زیادی از ترکیبات آمفتامین است که همان ماده مخدره شیشه است.

 

وی گفت: فروش اقلام دارویی غیرمجاز در فضای مجازی مشکلات زیادی را در تمام دنیا به وجود آورده و مردم باید تمام کالاهای سلامت محور را قبل از مصرف از طریق سامانه تی تک استعلام بگیرند تا مطمئن شوند محصولی که مصرف می‌کنند مجوز سازمان غذا و دارو را داشته باشد.

 

شانه ساز افزود: قرص‌های گلوریا علاوه بر فروش اینترنتی در فضای مجازی، حتی در برخی عطاری‌ها هم عرضه و به میزان زیادی توزیع شده است.

 

وی گفت: سایت‌های فروش این قرص‌ها به نیروی انتظامی معرفی شدند و دست اندرکاران را به مراجع قضائی معرفی کرده‌ایم تا برخورد قانونی صورت گیرد.

 
 
 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز