title
کد خبر: 190019
00
در دولت روحانی کمتر کسی توانسته ازدواج کند

فرشته صفایی: در این هشت سالی که دولت تدبیر و امید روی کار آماده است، آن جوان ثروتمند در ثروت عظیم تر و جوان مستعضف در مستعضعفی بیشتر پیشرفت کرده است.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از سراج24؛ فرشته صفایی از فعالان فرهنگی-سیاسی  کشور که در حوزه جوانان فعالیت می کند در ایام انتخابات از زبان جوانان گفت: من چندین سال است در حوزه جوان و نوجوان فعالیت می کنم، اوضاع جوانان در این هشت سال تغییر کرده است. در این هشت سالی که دولت تدبیر و امید روی کار آماده انآ جوان ثروتمند در ثروت عظیم تر و جوان مستعضف در مستعضعفی بیشتر پیشرفت کرده است.

وی از آنجایی که فرهنگی است  اوضاع فرهنگیان را دقیق تر برایمان توصیف کرد و ادامه داد: حال فرهنگیان جامعه خوب نبود و امید بود شاید در دولت آقای روحانی بهتر شود ولی زمانی که متوجه شدم دولت یازدهم و دوازدهم در موضوع برجام روبروی مقام معظم رهبری ایستاد و  از پیشنهاد های طلایی حضرت اقا استفاده نکردند امیدم را نه در موضوع فرهنگیان بلکه در موضوعات کل جامعه از دست دادم.

صفایی در اوضاع اقتصادی دولت فعلی افزود: در دولت فعلی و چند روز دیگر گذشته کمتر افرادی توانستند ازدواج کنند چون جوانان از مخارج جشن سنگین عروسی و در حین زندگی رعب و وحشت دارند و از این امر الهی شانه خالی می کنند.

این فعال فرهنگی سیاسی کشور ادامه داد : اقشار مستعضعف و کم درآمد جامعه که بیشتر سختی کشیده اند دیگر با وعده ها فریب نمی خورند و بیشتر مشتاق افرادی همچون حاج قاسم عزیز هستند که در میدان عمل هستند و اثبات می کنند.

همچنین فرشته صفایی بر این موضوع تاکید کرد که اگر در حوزه جوانان کار شود 80% مشکلات نیز حل می شود.
او در خصوص مشارکت در انتخابات افزود: شرکت نکردن در انتخابات یعنی اجازه می دهیم کسی که از آرمان ها و اعتقاداتت خبر ندارد برایت تصمیم بگیرد پس در میدان عمل باشیم.

ایشان در پایان  تاکید کردند که راه نجات کشور از همه مسائل اعم از اقتصاد.فرهنگ.معیشت.دشمن شناسی و مقابله با رانت خواری و نجومی بگیران، اطاعت از رهبری است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز