title
کد خبر: 188556
00
خبر خوش: راه اندازی نخستین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در این شهر

نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان صحنه با ظرفیت پذیرش یک هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح شد.

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در شهرستان صحنه اظهار کرد: این پایگاه به عنوان نخستین مرکز تجمیعی با ۱۰ تیم مجرب آماده ارائه خدمات به شهروندان با ظرفیت پذیرش روزانه یک هزار و ۵۰۰ نفر است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون علیه ویروس کرونا افزود: شهرستان صحنه اقدامات لازم را در راستای طرح واکسیناسیون ملی کرونا و برنامه‌ریزی برای مقابله با این بیماری با شتاب بیشتری دنبال کرده که تجهیز و راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا نمونه‌ای از این اقدامات است.

 

فرماندار شهرستان صحنه گفت: شهروندان می‌توانند بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا طبق رده‌های سنی برای واکسیناسیون به این مرکز مراجعه کنند.

 

حیدری تصریح کرد: شهرستان صحنه چندین مرکز برای تزریق واکسن پیش‌بینی کرده و اگر میزان مراجعات بیشتر از ظرفیت این مکان‌ها باشد، از مراکز دیگر استفاده می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز