title
کد خبر: 182004
00
اوج گیری کرونا دراین 2شهرستان

روند شیوع کرونا در شهرستان های ساوه و زرندیه شتابان شده است و بر اساس اعلام سخنگوی دانشکده علوم پزشکی فقط در شبانه روز اخیر ۱۷ نفر مبتلا شدند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر «محمود کریمی» گفت: چهار نفر از این مبتلایان با تشخیص مراجع درمانی در بیمارستان بستری شدند.

وی افزود: به طور کلی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در اوایل اسفند پارسال تاکنون ۱۳ هزار و ۷۴۱ نفر در شهرستان های ساوه و زرندیه به این ویروس مبتلا شدند و ۳۲۹ نفر نیز جان باخته اند.

وی اظهار داشت: اکنون ۱۹ نفر در بیمارستان های ساوه و زرندیه بستری هستند که از این تعداد چهار نفر در شبانه روز گذشته بستری شده اند.

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه با هشدار نسبت به شیوع کرونای انگلیسی، افزود: یکی از تفاوتهای این ویروس سرعت انتقال و شروع علائم ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از تماس با فرد بیمار و همچنین شدت آن حداکثر ظرف ۴۸ ساعت پس از شروع نشانه ها است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورتی که هر کدام از علائم کرونا مانند تب، سرفه و ناراحتی های گوارشی را در خود مشاهده کردند، در اسرع وقت به مراکز منتخب کرونا یا مراکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز