title
کد خبر: 177653
00
آتش‌سوزی گسترده در باغ سپه‌سالار +  تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان در باغ سپه‌سالار خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپه‌سالار اظهار کرد: ساعت 10:08 صبح امروز (نهم بهمن) یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان در خیابان باغ سپه‌سالار، کوچه بابکان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه در چهار واحد بود که یک زیرزمین نیز داشت.

وی تصریح کرد: تمام واحدها به عنوان کارگاهی برای تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می‌کردند و دچار آتش‌سوزی شده بودند.

ملکی ادامه داد: در زمان حضور نیروها در محل حادثه، هر چهار واحد کاملاً شعله‌ور بود و حتی از بالکانها، پنجره‌ها و واحدها آتش زیادی به بیرون سرایت می‌کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران عنوان کرد: در لحظات و دقایق اولیه، تعدادی از آقایان و خانمها که در این کارگاه‌ها فعالیت داشتند، توسط آتش‌نشانان به سلامت به خارج ساختمان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش، مشغول جست‌وجو در بخشهای مختلف شدند و آقایی حدوداً 35 ساله را که دچار مصدومیت و سوختگی شده بود، تحویل عوامل اورژانس دادند.

ملکی با بیان اینکه آتش خاموش و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شد، گفت: در نهایت نیروها مشغول ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: فعالیت کسبه، مخصوصاً افرادی که در این صنف (کیف، کفش و چرم) فعالیت می‌کنند، در ایام پایانی سال بیشتر می‌شود، اجناس مذکور مانند کیف و کفش به شدت قابل اشتعال است زیرا از انواع چسبها و حلالهای قابل اشتعال و حتی قابل انفجار در ساختن آنها استفاده می‌شود که باید اصول ایمنی در این صنوف کاملاً رعایت شود.

 
 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز