title
کد خبر: 176954
00
اجازه ندهیم روانشناسان و مشاوران کشور از خدمات مردمی خود دلسرد شوند

سخنرانی دکتر شکوه السادات نوابی نژاد در نخستین جلسه ی مجمع عمومی.

به گزارش بهداشت نیوز ،سخنرانی دکتر شکوه السادات نوابی نژاد در نخستین جلسه ی مجمع عمومی
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
عرض سلام و احترام دارم خدمت همه روان شناسان و مشاوران کشور و بویژه اعضای سازمان نظام که همگی عضو خانواده بزرگ سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور هستیم. خیلی خوشحالم که بعد از 15 سال در خدمتتان هستم با نخستین مجمع عمومی که سازمان برگزار کرده است و افتخار می کنم که این توفیق را دارم که در محضرتان باشم. بی تردید یکی از نهادهای بسیار حرفه یی، تخصصی و کاربردی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره است که با هویت دادن عملی و واقعی  و ارائه ی انواع خدمات راهنمایی و مشاوره به ارزش فوق العاده کار روان شناسان و مشاوران کشور اعتبار بخشیده است. 
 
جناب کتر حاتمی رئیس محترم سازمان دلتنگی هایشان  را بیان کردند و متاسفانه همه ی ما شاهد مطالبی که در فضاهای مجازی مطرح شده هستیم، به همین جهت بعنوان عضوی از شورای مرکزی صمیمانه اظهار می دارم که شما را به خدا اجازه ندهیم که سرمایه های گرانقدر روان شناسان و مشاوران کشور با دسیسه های افرادی، از زحمات و خدمات مردمی خود دلسرد و بی انگیزه شوند. 
 
اگر ما به عنوان افراد فرهیخته ی جامعه که قادریم مسائل و مشکلات افراد، خانواده ها و نهایتا جامعه را التیام بخشیم، بدون تردید می توانیم در یک بستر توام با عزت و احترام و تفاهم و همدلی همه ی این گلایه ها و انتقادهای تند و بعضا غیر اخلاقی را ساماندهی کنیم. ما روان شناسان و مشاوران دست به دست هم داده ایم و بدون کمترین چشم داشتی در جهت رشد و اعتلای رشته و حرفه ی یارانه و رسالت خود تحت لوای سازمان نظام که بالاترین و معتبرترین مرجع تخصصی و حرفه یی روان شناسان و مشاوران کشور است، در هر شرایطی از هر فعالیتی دریغ نمی ورزیم. 
 
با ادای احترام خدمت همه ی همکاران عزیز و ارجمندم امیدوارم به یاری خداوند این فرصت تاریخی را برای همبستگی در مسیر اعتلای حرفه مان و قدرت و اعتباربخشی سازمان نظام از دست ندهیم.

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز