title
کد خبر: 169717
00
راهکاری جالب برای عوض کردن کیسه زباله

تعویض کیسه زباله مشکلات زیادی را به همراه دارد و ما مجبور شده ایم چندین بار کیسه را بچرخانیم که این کار هم زمان زیادی را از ما گرفته و در نهایت باعث شده است کیسه زباله نازک پاره شود و تمام زباله‌ها روی زمین بریزد.

به گزارش بهداشت نیوز،  همه ما تجربه در آوردن کیسه زباله از داخل سطل و به در بسته خوردن تلاش هایمان برای انجام این کار را داشته ایم که دلیل آن هم این بوده که کیسه تا آستانه سرریز شدن پر شده، تا جایی که از داخل به بدنه سطل زباله چسبیده است و ما مجبور شده ایم  چندین بار کیسه را بچرخانیم که این کار هم زمان زیادی را از ما گرفته و در نهایت باعث شده است کیسه زباله نازک پاره شود و تمام زباله‌ها روی زمین بریزد.
 
یک متخصص حوزه کار‌های خانگی‌ می‌گوید دلیل این که هنگام پر شدن سطل زباله، کیسه به سختی از آن بیرون کشیده می‌شود، حباب‌های موجود روی کیسه است که از داخل سطل، روی آن ایجاد شده و باعث می‌شود کیسه به بدنه سطل زباله چسبیده شود. امّا خوشبختانه، باید گفت یک راه حل ساده برای حل کردن کامل این مشکل وجود دارد و آن هم ایجاد کردن چند سوراخ خیلی کوچک روی بدنه سطل زباله با استفاده از دریل است که با این کار، کیسه زباله براحتی از داخل سطل بیرون کشیده شده و آسان‌تر نیز پُر می‌شود.
 
حفره‌های ایجاد شده در بدنه کناری سطل زباله اجازه می‌دهد هوا وارد سطح زیر پوشش کیسه زباله شود و نمی‌گذارد کیسه زباله به بدنه سطل بچسبد و در نتیجه، شما می‌توانید به راحتی، کیسه زباله را از داخل سطل بیرون بکشید و آن را به سرعت از داخل خانه بیرون ببرید.
 
گفتنی است، برای ایجاد یک حفره روی بدنه پلاستیکی سطل زباله، کافی است که از دریل برقی استفاده کنید و در صورت در دسترس نبودن دریل، با توجه به جنس سطل می‌توان از ابزار دیگری استفاده کرد که  این کار خلاقیت شما را می‌طلبد. امّا این نکته را فراموش نکنید که سطل زباله فلزی نیاز به اقدامات دیگری دارد که بهتر است یک متخصص، کار‌های آن را انجام دهد.

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز