title
کد خبر: 168671
00
دومین روز متوالی بدون کووید 19 در ملبورن استرالیا

رای دومین روز متوالی سه شنبه در ملبورن هیچ مورد جدید ابتلا به کووید 19 ثبت نشد این در حالی است که ملبورن به عنوان دومین شهر بزرگ استرالیا آماده است تا به سه ماه قرنطینه پایان دهد

دنیل اندروز نخست وزیر استرالیا اعلام کرد  از نیمه شب سه شنبه ساکنان  ملبورن بار دیگر می توانند در شعاع 25 کیلومتری خانه های خود با دیگران رفت و آمد کنند.
رستوران ها ، سالن های زیبایی و فروشگاه ها هم می توانند فعالیت خود را آغاز کنند اما سالن های ورزشی هشت نوامبر بازگشایی خواهند شد.
 از آن زمان  مردم هم می توانند از شعاع 25 کیلومتری منازل خود در ایالت ویکتوریا فراتر بروند.این لغو محدودیت ها پس از ماه ها تدابیر سختگیرانه به ویژه منع آمد و شد شبانه ، ماندن اجباری در خانه و تعطیلی فروشگاه های غیر ضروری صورت می گیرد.
 


این محدودیت ها از ماه ژوئیه به منظور مهار همه گیری اجرایی شد. در ماه اوت شمار روزانه ابتلا به کووید 19 در این ایالت به بیش از 700 مورد رسید.از آن زمان مرز میان ویکتوریا و دیگر ایالت ها بسته شده است.
خبرگزاری صدا و سیما


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز