کد خبر: 167447
تاریخ انتشار: دوشنبه 28 مهر 1399 - 09:23
بنیامین ۶ ساله، محمد و میلاد ۹ ساله سه کودک اهوازی مبتلا به سرطان عصر یکشنبه با کمک موسسه پنجمین فصل قشنگ در زمین فوتبال باشگاه فولاد خوزستان به آرزویشان رسیدند. این کودکان آرزو داشتند یک روز فوتبالیست شوند و با پزشک متخصصشان همبازی شوند و به حریف گل بزنند که این آرزو با حضور در تمرین تیم نونهالان باشگاه فولاد خوزستان محقق شد.








منبع: ایرنا
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.