title
کد خبر: 162667
00
 دور کاری ادار ه های  پایتخت تا هفته دیگر

استاندار تهران از تمدید دورکاری ادارات پایتخت تا ۱۹ شهریورماه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند کند شیب کاهش کرونا در استان تهران اظهار داشت: شیب کاهش کرونا در پایتخت و کشور بسیار ملایم است.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهروندان به توصیه‌ها مبنی بر سفر نرفتن گوش نکردند و میزان شیوع کرونا در استان تهران تا دو هفته دیگر و بعد از ارزیابی‌ها مشخص می‌شود گفت: طبق توافقات صورت گرفته بین دو وزارتخانه آموزش و پرورش و بهداشت و درمان مقرر شد تا بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور با اعمال شرایط سخت‌گیرانه پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری کلاس‌ها به صورت حضور و غیرحضوری صورت می‌گیرد.

استاندار تهران بیان داشت: کاهش ماندگاری دانش آموزان در مدارس و تعطیلی بوفه‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های حضوری با نیمی از ظرفیت دانش آموزان از جمله اقدامات برای مدیریت کرونا در مدارس است.

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: با توجه به شرایط قرمز استان تهران به لحاظ کرونا دورکاری ادارات در استان تهران در هفته جاری و تا روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه تمدید می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز