title
کد خبر: 156740
00
بررسی علل حادثه کلینیک اطهر در «تهران ۲۰»

برنامه «تهران ۲۰» چهارشنبه (۱۱ تیر ماه) علل و عوامل حادثه آتش‌سوزی کلینیک اطهر را با حضور سخنگوی آتش نشانی مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش بهداشت نیوز: جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی با حضور در استودیوی برنامه «تهران ۲۰» علل و عوامل آتش‌سوزی کلینیک اطهر را برای مخاطبان تشریح و بررسی خواهد کرد.

مرکز پزشکی کلینیک اطهر واقع در خیابان شریعتی تهران شامگاه سه شنبه ـ ۱۰ تیرماه ـ دچار آتش‌سوزی و انفجار شد و در جریان آن ۳۳ تن کشته و مجروح شدند.

مخاطبان برنامه «تهران ۲۰» می‌توانند پیام های خود را درباره موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۲۰ یا با شماره تلفن گویای ٢٧٨٦٥٠٥٥ با برنامه در میان بگذارند.

«تهران ۲۰» روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به صورت مشترک یک هفته در میان به تهیه‌کنندگی محمد علی بازی و فرشید محمودی و با سردبیری سیدفرید موسوی روانه آنتن شبکه پنج سیما می شود.

 

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز