title
کد خبر: 1560
00
رییس سازمان مدیریت بحران تهران اعلام کرد
دپوی 300 هزار قلم تجهیزات امدادی در پایگاه‌های مدیریت تهران

رییس سازمان مدیریت بحران تهران با اشاره به 30 پایگاه ویژه مدیریت بحران در تهران و استان‌های معین گفت: در حال حاضر 300 هزار قلم تجهیزات امدادی در این 30 پایگاه دپو شده است.

به گزارش «بهداشت نیوز» صادقی در حاشیه دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور در پاسخ به پرسشی درباره‌ مدیریت آلودگی هوا در شرایط بحرانی، اظهار کرد: کنترل آلودگی هوا وظیفه کمیته اضطرار است و ما توصیه‌هایی در این خصوص ارائه کردیم و تذکراتی که لازم بوده به کمیته زیست محیطی تهران به صورت مکتوب اعلام کرده‌ام لذا مسوولیتی در این خصوص نداریم.

وی درباره وضعیت ایمنی شهر تهران نیز بیان کرد: براساس برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران باید 22 پایگاه ویژه داشته باشیم که طی 10 سال گذشته این پایگاه‌ها در تهران ساخته و تجهیز شده‌اند.
 
رییس سازمان مدیریت تهران با بیان این‌که هشت پایگاه ویژه در استان‌های معین نیز آماده بهره‌داری است، تصریح کرد: در مجموع 300 هزار قلم تجهیزات امدادی در این 30 پایگاه دپو شده است.
 
صادقی با بیان این‌که همچنین براساس برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران باید برای هر ناحیه شهرداری تهران یک سوله مدیریت بحران داشته باشیم، ادامه داد: آماده سازی 120 سوله در نواحی در دستور کار قرار دارد که تاکنون 90 سوله ساخته شده است، البته در مصوبه شورای شهر برای استفاده دو منظوره از این سوله‌ها تاکید شده است که در زمان غیربحرانی و عادی به عنوان اماکن ورزشی بانوان و در مواقع بحرانی به عنوان سوله مورد استفاده قرار بگیرند. براین اساس اکنون 90 سوله در اختیار شهرداری است که اکنون به عنوان اماکن ورزشی بانوان مورد استفاده است.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان برنامه دوم که سال 1397 است بتوانیم با تامین اعتبار مابقی سوله‌ها را بسازیم. طی دو سال آینده مکان‌هایی که برای ورزش بانوان ایجاد شده باید براساس مصوبه اخیر شورای شهر در اختیار مدیریت بحران قرار بگیرد.
 
رییس سازمان مدیریت تهران درباره‌ وضعیت بودجه مدیریت بحران در تهران نیز گفت: تا امروز یک ریال هزینه دولتی بابت مدیریت بحران شهر تهران اختصاص داده نشده و هر آنچه ساخته شده از امکانات شهری بوده است.
 
منبع: ایسنا

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز