title
کد خبر: 154856
00
میوه ای که برای سلامتی‌تان بهتر از آن چیزیست که حتی بتوانید تصور کنید

میوه ها یکی از مهم ترین مواد غذایی است که روزانه لازم است مصرف کنید. آن ها دارای انواع ویتامین ها، قند طبیعی و فیبر هستند که برای سلامتی شما ضروری است.

به گزارش بهداشت نیوز، میوه ها یکی از مهم ترین مواد غذایی است که روزانه لازم است مصرف کنید. آن ها دارای انواع ویتامین ها، قند طبیعی و فیبر هستند که برای سلامتی شما ضروری است.یکی از این میوه ها که برای سلامتی شما بسیار مفید است میوه آووکادو است.

این میوه از معدود میوه هایی است که دارای قند بسیار پایین و پر از چربی می باشد. چربی موجود در آووکادو را مانند روغن زیتون به طور عمده چربی های غیر اشباع تشکیل می دهند که مزایای بسیاری را برای سلامتی دارد.علاوه بر اسیب های پرب مفید این میوه دارای مواد مغذی دیگری مانند ویتامین های گروه بی، ویتامین ای،  ویتامین سی، مس و فیبر است و حتی پتاسیم بالاتری نسبت به موز دارد که این میوه را به یک غذای فوق العاده برای بدن شما تبدیل می کند.

اسید های چرب غیراشباع و ویتامین E موجود در آووکادو مزایای زیادی را مانند پایین آوردن کلسترول، افزایش قند خون، تقویت بیناییو سیستم ایمنی و در نهایت کاهش میزان مرگ و میر را به همراه دارد.

یکی از اشکالی که می توانید آووکادو مصرف کنید، استفاده از روغن آن است. روغن آووکادو مانند روغن زیتون از اسید های چرب غیراشباع تشکیل شده است که برای سلامتی بسیار مفیدند. روغن آووکادو بسیار دیر می سوزد و شروع به دود کردن می کند که باعث می شود برای سرخ کردن و پخت و پز یک گزینه فوق العاده باشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز