کد خبر: 15319
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 فروردين 1396 - 08:37
مرحله دوم وارنیش فلورایدتراپی کشوری سلامت دهان و دندان مدارس ابتدایی کشور با حضور وزرای آموزش و پرورش و بهداشت آغاز شد
به گزارش «بهداشت نیوز» مرحله دوم وارنیش فلورایدتراپی در برنامه کشوری سلامت دهان و دندان مدارس ابتدایی کشور امروز با حضور فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش و سیدحسن قاضیزاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دبستان پسرانه حضرت مهدی(عج) منطقه 11 تهران آغاز شد.
منبع: فارس
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.