title
کد خبر: 152496
00
 نکاتی در باب استجابت دعا در شب‌های قدر

آیت‌الله فاطمی‌نیا در سخنانی پیرامون استجابت دعا در شب‌های قدر می‌فرمایند: به خدا عرض کنید خدایا من با تو عهد می‌بندم که از این مجلس که بیرون رفتم در اولین فرصت ممکن جبران گذشته کنم و توام به لطف و کرم بی‌انتهایت لطفی کن تا گناهان مانع اجابت دعای من نشود. یقین بدانید این کار موثر است، خدا از دلها آگاه است.

به گزارش بهداشت نیوز، آیت‌الله فاطمی‌نیا در نکاتی پیرامون استجابت دعا در شب‌های قدر می‌فرمایند: شب قدر، ابتدا باید از گناهانمان استغفار کنیم و تصمیم بر جبران بگیریم.

بعضی از گناهان مانع اجابت دعا می‌شود. اما نکته این است که به هرحال خیلی از گناهان را انجام داده‌ایم و درحال حاضر نمی‌توانیم جبران کنیم!

مثل اینکه الان برویم در فلان شهرستان و دلی را که شکسته بودیم، بدست آوریم، یا بخواهیم دوسه سال نماز قضاء را به جا آوریم، یا بخواهیم حق الناس‌هایی که به گردن داریم جبران کنیم. اینها را که فی المجلس نمیتوانیم انجام دهیم.

پس چه باید کرد؟!
در این شرایط میگویم به خدا عرض کنید:
خدایا من با تو عهد می‌بندم که از این مجلس که بیرون رفتم در اولین فرصت ممکن این قدم‌ها را بردارم و جبران گذشته کنم و تو هم به لطف و کرم بی انتهایت لطفی کن تا این گناهان مانع اجابت دعای من نشود.

یقین بدانید این کار موثر است، خدا از دلها آگاه است، خدا کریمتر از آن است که بخواهد اینجا با من تسویه حساب کند! وقتی میبیند بنده‌اش واقعا پشیمان است و الان دستش به جایی نمی‌رسد، حتما مهلت جبران می‌دهد. اصلا اگر همچون حالی داشته باشد و با تمام وجود از گذشته اش ناراحت باشد، قطعا خداوند کریم او را می‌بخشد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز