title
کد خبر: 151383
00
امروز و فردا  اکثر استانها بارانی هستند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی خواهیم بود گفت: این بارندگی‌ها فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در شمال شرق خواهد بود.

به گزارش بهداشت نیوز، صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی خواهیم بود، اظهار کرد: بارندگی‌ها تا بعد از ظهر فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در شمال شرق ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین در ساعات بعد ازظهر فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در برخی از نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه شنبه (۱۳ اردیبهشت) بارش در شمال غرب، غرب، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس شمالی، پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: همچنین در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکشنبه در نیمه شمالی و نوار شرقی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دوشنبه(۱۵ اردیبهشت) به جز در شمال شرق، در بیشتر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد شد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: شایان ذکر است طی این مدت بارش گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه بوده  و شدت آن امروز (۱۱ اردیبهشت) در شمال شرق برخی از نقاط استان‌های کرمان، فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و فردا (۱۲ اردیبهشت) در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، شدت بارش‌ها، شنبه (۱۳ اردیبهشت) در شمال غرب و غرب پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود در برخی از این مناطق بارش با وزش باد شدید و ریزش تگرگ نیز همراه باشد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ) خلیج فارس مواج خواهد بود، اظهار کرد: غبار آلود بودن آسمان استان‌های بوشهر و جنوب خوزستان دور از انتظار نیست. همچنین دوشنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) در طول روز در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان، وزش باد شدید خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای  ۲۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری تا ابری در بعد از ظهر به همراه رگبار و رعد وبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز