کد خبر: 14687
تاریخ انتشار: پنجشنبه 17 فروردين 1396 - 17:30
همانطور که با پایان زمستان و فرارسیدن بهار سبک لباس پوشیدنمان عوض میشود و به سراغ لباسهای مناسبتر میرویم، باید حواسمان به سبک تغذیه خودمان هم باشد و متناسب با فصل تغذیه را هم تغییر دهیم.
به گزارش «بهداشت نیوز» اگر تاکنون سعی میکردیم از غذاهای گرم استفاده کنیم حالا دیگر باید مصرف این غذاها را محدود کنیم و به سراغ غذاهای سهل الهضم و خنک برویم تا دچار مشکلاتی مانند حساسیتهای پوستی ناشی از تغذیه نشویم. دکتر غلامرضا کردافشاری معتقد است در این فصل بهتر است مصرف غذاهای تند و تیز که حاوی ادویههایی مانند فلفل، زنجبیل یا سیر هستند را محدود کنید.
همچنین بهتر است غذاهای چرب و غذاهایی که غلظت خون را بالا میبرند کمتر در رژیم غذایی شما قرار گیرند. این متخصص طب سنتی توصیه میکند: بهتر است از غذاهایی که هضم آنها راحتتر است مانند گوشت پرندگان، غلات و سبزیجات بیشتر استفاده کنید.
منبع: روزنامه ایران
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.