title
کد خبر: 140722
00
ریزش آوار در سراوان قربانی گرفت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ریزش دیوار یک واحد مسکونی براثر بارندگی در «کهکـ» سراوان جان دختر پنج ساله سراوانی را گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز: دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ امروز به علت سست شدن دیوار منزل یکی از شهروندان سراوانی به دلیل بارندگی‌های شدید چند روز اخیر رخ داد.

وی ادامه داد: بعداز اعلام حادثه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران سیستان و بلوچستان راه ارتباط ۵۰۰ روستای استان از روز گذشته تاکنون براثر سیلاب بسته شده است.

عباسعلی ارجمندی اظهار داشت: بسته شدن ۲۶ محور ارتباطی، قطع شدن برق ۱۳۰ روستا در مناطق مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان، از مدار خارج شدن شبکه توزیع آب آشامیدنی ۱۰۰ روستا، آسیب شدید به بخش کشاورزی از جمله باغات موز و مزارع در شهرستان‌های کنارک، چابهار و دلگان و قطع شبکه ارتباط تلفن در شهرستان‌های نیکشهر، فنوج، بخش‌هایی از دلگان، سرباز، کنارک و قصرقند از جمله خسارت‌های سیل ۲ روز اخیر در استان بوده است.

وی افزود: همچنین در جریان سیلاب اخیر بیش‌از ۲۰ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان دچار خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصد شدند.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده تا صبح روز یکشنبه در منطقه فعال است و بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به بیش‌از ۱۵۰ میلی‌متر می‌رسد. 

منبع: ایرنا

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز