title
کد خبر: 139776
00
سارق کابل‌های فشار قوی برق دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۰۶ شهید نامجو از دستگیری سارق کابل‌های فشار قوی با ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: سرهنگ مرتضی بیرانوند رئیس کلانتری ۱۰۶ شهید نامجو گفت: در پایان هفته گذشته چند فقره وقوع سرقت سیم و کابل‌های فشار قوی برق در محدوده کلانتری شهید نامجو اعلام شد و با اعلام شکایت اداره برق منطقه، تیمی از ماموران کلانتری برای جلوگیری از قطعی برق و ورود خسارت مالی به شهروندان به طور ویژه شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه نهم دی ماه ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجور در محدوده خیابان اجاره دار در حال گشت زنی هدفمند بودند که مردی حدوداً ۳۵ ساله را با لباس شرکت برق که در حال تخریب درب ورودی اتاقک برق فشار قوی بود، مشاهده کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به این فرد نزدیک و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند، متهم که مدارک هویتی همراه نداشت، اظهار کرد که از کارکنان اداره برق است و به درخواست شهروندان برای تعمیر مراجعه کرده است.

کلانتر محله نامجو با اشاره به اینکه متهم برای بررسی‌های پلیسی به کلانتری منتقل شد، گفت: با حضور نماینده اداره برق مشخص شد وی از کارکنان اداره برق نبوده و ادعای وی واهی بوده است.

بیراوند توضیح داد: متهم در ادامه تحقیقات پلیسی به ۲۵ فقره سرقت در طول یک ماه اخیر اعتراف و اظهار داشت اعتیاد به مصرف شیشه دارد و پول حاصل از فروش سیم‌ها را برای تهیه مواد مخدر استفاده می‌کرده است.

این مقام پلیسی افزود: با تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیارمرجع قضائی قرار گرفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز