کد خبر: 139177
تاریخ انتشار: جمعه 06 دي 1398 - 11:31
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس به انتقاد از مسئولین باشگاه پرداخت.
به گزارش به داشت نیوز به نقل از برنا، گابریل کالدرون در شرایطی که روز گذشته جلسهای با مدیرعامل باشگاه برگزار کرد، امروز در پستی به گلایه از آنها پرداخت و نوشت: از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم.
در چند وقت اخیر سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بارها ناراحتی خود را از مسئولین این تیم اعلام کرده و به نظر میرسد انصاریفرد برای اینکه سرنوشت استراماچونی دچار کالدرون نشود باید زودتر به توافق لازم برسد.
جمعه آخرین بازی پرسپولیس در نیم فصل مقابل نساجی است و بعد از این بازی کالدرون ایران را به خاطر تعطیلات ترک میکند.

ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.