title
کد خبر: 138504
00
پرستار قلابی کودک دستگیر شد

سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: متهم که به بهانه پرستاری از کودک، از منازل سرقت می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش بهداشت نیوز:  سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری یک سارق منزل توسط ماموران کلانتری خزانه خبر داد ،گفت: ساعت یک بعد از ظهر روز گذشته بیست و پنجم آذر ماه مرد جوانی به کلانتری ۱۶۰ خزانه مراجعه و اظهار کرد که هفته گذشته من و همسرم تصمیم گرفتیم برای نگهداری کودکمان پرستاری بگیریم و با مراجعه به سایت آگهی‌های اینترنتی، خانمی را انتخاب و پس از تماس با وی و توافق بر سر دستمزد از وی دعوت کردیم امروز به منزل ما مراجعه کند.

سرهنگ جلیلیان گفت: شاکی ادامه داد، صبح امروز خانم پرستار به منزلمان مراجعه و پس از تحویل دادن کودکمان به وی، من و همسرم برای خرید از منزل خارج شدیم. پس از خرید به منزلمان مراجعه و مشاهده کردیم که کودکمان در منزل تنهاست و پرستار با سرقت اموالی از قبیل وجوه نقد، طلا، زعفران در مجموع به ارزش ۴۷۰ میلیون ریال از محل گریخته است.

سرکلانتر هفتم پایتخت افزود: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند و موفق شدند در کمترین زمان ممکن هویت و محل کار جدید وی را به نام " منصوره" شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه با تلاش مامور خانم کلانتری ۱۶۰ خزانه، متهم در مخفیگاهش با دستور قضائی دستگیر شد، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری علاوه بر اعتراف به سرقت از منزل مال باخته به ۵ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه شناسایی سایر مال باختگان و کشف سایر جرائم احتمالی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار دارد، گفت: با تکمیل تحقیقات اولیه پلیس، متهم برای گرفتن دستور قضائی روانه دادسرا شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز