title
کد خبر: 137548
00
فروشنده اموال سرقتی در فضای مجازی دستگیر شد

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری فردی خبر داد که اموال سرقتی را در سایت‌های آگهی اینترنتی به فروش می‌رساند.

به گزارش بهداشت نیوز:  سرهنگ شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ بیان داشت: هفته گذشته مرد ۴۰ ساله‌ای به کلانتری مراجعه و عنوان کرد: چند روز قبل لوازم و محتویات داخل خودرواش سرقت شده است، در فضای مجازی و سایت‌های فروش به دنبال خرید وسایل دست دوم بوده که با اموال سرقتی خودروامش روبرو شده است.

وی افزود: با دریافت گزارش، تحقیقات پلیسی، انجام و با تایید صحت خبر، شناسایی و دستگیری فروشنده اموال سرقتی در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ قرار گرفت.

کلانتر محله گلبرگ عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، محل تردد‌های متهم در محدوده خیابان دماوند شناسایی شد و تیم عملیات کلانتری موفق شدند وی را در زمانی که قصد فروش اموال سرقتی به یکی از خریداران اموال دست دوم را داشت، دستگیر کنند.

شریفی مقدم گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در اعترافاتش اظهار داشت یکی از دوستانش در زمینه سرقت فعالیت دارد و خودش در بخش فروش اموال سرقتی فعالیت دارد و از این راه پول خوبی به دست آورده است.

وی در پایان گفت: این متهم ۲۵ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری هم دست وی ادامه دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز