title
کد خبر: 12991
00
با سیر یک پماد آنتی بیوتیک درست کنید

سیر زمانی که خرد می شود ماده ای به نام allacin از خود انتشار می دهد که اساس بسیاری از داروهای تولید شده در طب پزشکی می باشد.

 به گزارش بهداشت نیوز، سیر یک سبزی پر استفاده در سراسر جهان است. بهتر است بگوییم سیر یک  داروی گیاهی است.که خواص بی نظیرش  در طول قرن ها در طب طبیعی مورد استفاده بوده است.

این سبزی پر کاربرد درمقاومت برابر عفونت ها، قارچها، باکتری ها، حتی به عنوان پاک کننده خون نیز استفاده می گردد.

سیر زمانی که خرد می شود ماده ای به نام allacin از خود انتشار می دهد که اساس بسیاری از داروهای تولید شده در طب پزشکی می باشد.

با سیر می توان به راحتی در منزل پمادی تهیه کرد که یکی از سودمندترین و بهترین آنتی بیوتیک ها به شمار می رود.به علاوه اینکه این آنتی بیوتیک همانند داروهای صنعتی اثرات منفی و مخرب بر روی معده نخواهد داشت.

پماد سیر می تواند عامل عفونت پا را از بین ببرد.

این پماد را  به صورت مستقیم بر روی محل قارچ و عفونت قرار دهید و جورابی روی آن بپوشید.البته آن جوراب بعد از بهبود پا قابل استفاده نخواهد بود.

آکنه و بثورات ناحیه تناسلی نیز به کمک سیر کاملا از بین می رود.

در فصول سرد و شیوع سرماخوردگی یا حتی ذات الریه، سیر داشته باشید.می توانید کمی از بوی آن را استنشاق کنید ویا کمی پماد سیر برروی قفسه سینه بمالید.

این کار سبب می شود عفونت های سینوس و ترشحات پشت حلقی کاملا از بین بروند.

چگونه یک سیر را به پماد آنتی بیوتیک تبدیل کنیم ؟

یک فرمول ۳ × ۳ را برای پماد سیربه خاطر داشته باشید.سه مواد تشکیل دهنده برای تهیه پماد سیرلازم است:

روغن نارگیل، روغن زیتون، سیر تازه؛از هر کدام سه قاشق غذاخوری لازم است.

روغن نارگیل را در ظرفی جدا گانه کمی حرارت دهید به روغن زیتون اضافه کنید، سیر را خوب رنده کنید و به روغنها اضافه کنید.مواد را داخل مخلوط کن ریخته ویک پماد لطیف از سیر تهیه کنید.این پماد را می توانید به مدت دو هفته در جای خنک نگهداری کنید و از خواص آن بهره مند شوید.

ابتدای امر پماد شما رنگ شیری دارد اما با مرور زمان کمی غلیظ تر خواهد شد و رنگش رو به تیرگی می رود.این پماد طبیعی باستانی را به دلیل بوی شدید و نامطبوع سیر تنها در خانه می توان استفاده کرد.

تهیه این پماد قوی را به تاخیر نیاندازید و خیلی راحت یک آنتی بیوتیک بی ضرر و طبیعی درمنزل تهیه کنید.

 

منبع: نت نوشت


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز