title
کد خبر: 129639
00
امروز و فردا بارش‌ها در سواحل شمال کشور تقویت می‌شود

امیر حسین نقشینه گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه بارش‌ها در سواحل شمال تقویب می شود.

به گزارش بهداشت نیوز امیر حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز پنج شنبه و فردا جمعه بارش‌ها در سواحل شمال تقویب می شود.
وی در ادامه بیان کرد: دریای خزر هم طی امروز و فردا مواج و متلاطم می‌شود و تا روز شنبه با کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور مواجهه خواهیم بود. این کاهش دما بیشتر برای سواحل و شهرهای نزدیک به خط ساحلی محسوس‌تر است.
وی در ادامه تاکید کرد: این کاهش دما بین ۲ تا ۵ درجه خواهد بود.
نقشینه در ادامه گفت: روند افزایش نسبی دما از روز شنبه به بعد را نیز خواهیم داشت. همچنین طی امروز و فردا پنج شنبه و جمعه برای مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی بارش پراکنده باران را خواهیم داشت. بر روی ارتقاعات البرز شرقی و خراسان شمالی نیز بارش پراکنده پیش بینی شده اس

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: شنبه در سواحل خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و خراسان شمالی بارش پراکنده خواهیم داشت. از شنبه شب از میزان ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود و افزایش نسبی دما در شمال غرب و سواحل شمال را خواهیم داشت.
نقشینه در ادامه بیان کرد: تا ابتدای هفته آینده در مناطق شرق ایران افزایش سرعت باد و در برخی ساعات خیزش گرد و خاک به ویژه برای زابل وسیستان و بلوچستان را شاهد خواهیم بود.
وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران گفت: آسمان تهران هم امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و طی امروز پنج شنبه و جمعه دمای هوای تهران اندکی کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع: میزان


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز