title
کد خبر: 128561
00
مرد معتاد حتی به خواهرش هم رحم نمی‌کرد

پسری جوان در مشهد دستش به خون دایی معتادش آلوده شد.

دیو اعتیاد جسم و روانش را به بند کشیده و او را به وادی تنهایی و وابستگی برده بود. دیگر هیچ کس را نداشت و هیچ جا به جز فضای کوچک خانه برایش امن نبود. با اینکه اعتیاد بین او و خانواده اش فاصله انداخته بود، اما بازهم تنها امیدش برای رهایی یا فرار از خماری کسانی بودند که با آن‌ها ارتباط خونی داشت و چه کسی بهتر از خواهر که غمخوار برادر است و طاقت دیدن درد‌های برادر را ندارد.

حساب روز‌هایی که برادر معتاد برای گرفتن پول به خانه خواهرش رفته بود، از دست همه در رفته بود. اعتیاد قبل از هرچیز عقل او را ربوده بود و کاری کرده بود تا برای فرار از خماری مرگ آور و آشفتگی ذهنی اش دست به هرکاری بزند تا پول موادش تأمین شود. کافی بود دست رد به سینه اش بزنند تا با پنچری خودرو و دیگر شرارت‌ها تهدید شوند، موضوعی که خانواده خواهرش را آزار می‌داد، اما چاره‌ای برایش نمی‌یافتند.

نوزدهم مرداد ماه آخرین باری بود که به منزل خواهرش در منطقه توس مشهد رفت تا مثل همیشه اخاذی کند. این بار هم اهالی خانه خواهرش حاضر به تأمین هزینه خماری او نشدند و همین نه بزرگ به دایی معتاد کافی بود تا او دست به پنچر کردن خودرو خواهرزاده اش بزند تا مگر با این حیله بتواند آن‌ها را سرکیسه کند. اما این بار خواهرزاده از کوره در رفت و جر و بحث و دعوا با دایی معتادش بالا گرفت. او که نمی‌توانست خودش را کنترل کند ناگهان چماقی را در هوا چرخاند و بر فرق سر دایی اش نشاند، ضربه‌ای که نه تنها پرونده اعتیاد دایی، بلکه پرونده عمرش را نیز برای همیشه بست. گزارش این قتل همان روز‌ها در همین صفحه منتشر شد، اما واکاوی آنچه اتفاق افتاده و زمینه ساز این قتل شده بود، جا ماند.

طبق بررسی‌های قاضی احمدی نژاد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲ مشهد و مشخص شدن موضوع، دستور دستگیری تمام اعضای خانواده درگیر در این پرونده صادر شد و در بازجویی‌ها مشخص شد قاتل یکی از برادران خانواده است که با وجود صحبت با او برای تحویل خود هنوز حاضر به معرفی نشده است.

نقل از جام جم آنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز