title
کد خبر: 126435
00
 دعایی برای محبوب شدن و رزق زیاد

بر اساس روایات در روز پنجشنبه ۱۱ ذی الحجه سال ۲۵ هجری قمری، امیرالمومنین علی (ع) به تعلیم پیامبر (ص) دعای شریف صباح را به دست مبارک خود نوشتند. (بحارالانوار: ج ۹۱ ص ۲۴۷)

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از عقیق، بر اساس روایات  در روز پنجشنبه ۱۱ ذی الحجه سال ۲۵ هجری قمری، امیرالمومنین علی (ع) به تعلیم پیامبر (ص) دعای شریف صباح را به دست مبارک خود نوشتند. (بحارالانوار: ج ۹۱ ص ۲۴۷)

امام رضا (ع) درباره دعای صباح می‌فرماید:
آیا شما را از بزرگ‌ترین ذخیره دنیا و آخرت و جامع‌ترین گنج در عالم غیب و شهادت که حصار و قلعه محکمی است، راهنمایی کنم؟ از مولا علی (ع) نقل شده است کسی که مداومت بر خواندن دعای صباح (بعد از نافله صبح) کند، اگر عالم پر از بلا شود به او هیچ آسیبی نمی‌رسد و همیشه در نظر مردم عزیز و محترم می‌شود و هیچ‌گاه دشمن نمی‌تواند به او ضرری برساند و هر کسی که با او دشمنی کند، به خودش برمی‌گردد و به لطف الهی از مرگ ناگهانی و سختی‌ها در امان می‌ماند و به برکت این دعای صباح رزق و روزی او هر روز وسیع‌تر و گسترده‌تر می‌شود.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز