title
کد خبر: 124987
00
مسیرهای تردد زائران ایرانی برای رمی جمرات مشخص شد

مدیر عملیات حج 98 اعلام کرد مسیرهای تردد و رفت و برگشت زائران ایرانی برای رمی جمرات با حضور مشاور وزارت حج عربستان بررسی، تعیین و نهایی شد.

نصرالله فرهمند روزچهارشنبه در این رابطه افزود: طی برنامه ریزی های قبلی مسیرها مشخص و در نشستی با مشاور امور مشاعر وزیر حج عربستان در محل موسسه مطوفین زائران ایرانی این مسیرها معرفی و بررسی شد.

وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی این اقدام صورت گرفت و در این نشست برنامه زمانی رمی جمرات و مسیرهای رفت حجاج ایرانی تعیین و نهایی گردید.

وی ادامه داد: رئیس سازمان حج و زیارت هم طی هفته گذشته بازدیدی از مشاعر، منا و عرفات داشت و طی آن این مسیر را بررسی نمود و اشکالات مسیر هم ارزیابی و حل شده و اکنون کار به صورت برنامه ریزی و ساماندهی شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نقاط ضعف و اشکالات با هماهنگی طرف عربستانی و موسسه مطوفین برطرف شده است، ابراز امیدواری کرد: در روز دهم ذیحجه زائران اعمال خود را به بهترین و سهل ترین شکل به انجام برسانند.

نقل از الکوثر


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز