title
کد خبر: 123658
00
کلیات لایحه الحاق به کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر تصویب شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس از بررسی و تصویب کلیات لایحه الحاق به کنوانسیون حفاظت از محیط زیست دریای خزر در جلسه امروز- یکشنبه- کمیسیون خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز شمس الله شریعت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، محیط زیست مجلس اظهار داشت: نشست امروز کمیسیون درباره پروتکل تنوع زیستی دریای خزر بود.

وی افزود: این پروتکل از زیرمجموعه پروتکل‌های تحت عنوان کنوانسیون تنوع زیستی بود که جمهوری اسلامی ایران در سال ۷۲ عضو این کنوانسیون شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، درخصوص کلیات و مواد این پروتکل پیشنهادی بحث و تبادل نظر صورت گرفت که در نهایت به تصویب اعضا رسید.

شریعت نژاد ادامه داد: این پروتکل، برای پاسخ به ۲ سوال و همچنین ابهامات ایجاد شده، به کارگروه منابع طبیعی محیط زیست کمیسیون کشاورزی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: مقرر شد ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه هفته آینده در جلسه کمیسیون که مسئولیت آن نیز بر عهده خودم است، با حضور مسئولین و نمایندگان دستگاه‌های مختلف این ابهامات بررسی شده و انشاالله نظر کمیسیون به صحن مجلس ارائه شود.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس درخصوص دستور کار دیگر این کمیسیون نیز اظهار داشت: دستور کار دوم کمیسیون نیز درخصوص بحث لایحه مشارکت عمومی به عنوان کمیسیون فرعی بود و ما به عنوان کمیسیون اصلی مسئول بودیم.

شریعت نژاد یادآور شد: ۳یا ۴ ماده از لایحه مشارکت عمومی در این نشست بررسی شد و دوستان نظرات خود را در این زمینه ارائه کردند که نهایتاً به تصویب اعضا رسید و به زودی به هیأت رییسه مجلس نیز ارسال می‌شود.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز