کد خبر: 115853
تاریخ انتشار: چهارشنبه 01 خرداد 1398 - 17:58
ساعت کاری سازمانهای دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز میشود.
به گزارش بهداشت نیوز:بر اساس مصوبه هیات وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکتها و مؤسسات دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر تعیین میگردد.
منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.