کد خبر: 112791
تاریخ انتشار: دوشنبه 09 ارديبهشت 1398 - 21:29
پیرو ارسال گزارش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی در جریان سیل اخیر در کشور، رییس جمهور از تلاشهای این وزارتخانه در ارائه خدمات سلامت محور به سیل زدگان قدردانی کرد.
به گزارش وبدا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال گزارشی از اقدامات انجام شده در سیل اخیر کشور، با اشاره به فهرست مناطق آسیب دیده و برآورد خسارات وارده به زیرساخت های حوزه سلامت در این مناطق، اهداف و برنامه های پیش بینی شده برای مدیریت آثار بلایای طبیعی در حوزه سلامت، اهم اقدامات اجرایی این وزارتخانه و آمار و اطلاعات مصدومین را اعلام کرده است.
در گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است: پیرو عزم و تلاش کارکنان خدوم حوزه سلامت و حضور موثر تعدادی از جمع بی شمار کارکنان داوطلب امروزه شاهد رضایت مردم صبور حادثه دیده و عدم رویت هرگونه بیماری مسری دربین اسکان یافتگان هستیم که از سویی موجب اعجاب سازمان های بین المللی ذیربط و از سویی موجب فخر نظام شده است.
گفتنی است، پیرو ارسال گزارش عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی در جریان سیل اخیر در کشور، رییس جمهور از تلاشهای این وزارتخانه در ارائه خدمات سلامت محور به سیل زدگان قدردانی کرد.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.