خودتان شربت آنتی بیوتیک طبیعی درست کنید!
به گزارش بهداشت نیوز، این مخلوط آنتی بیوتیک طبیعی را با اصرار هم که شده به بچه ها بدهید بخورند چون بسیار مفید است. من وقتی بچه ها مریض می شوند از این شربت میدهم و اصلا دارو به آنها نمیدهم. این شربت آنتی بیوتیک طبیعی را تازه به تازه درست کرده و برای کودکان 3ساله روزی 4 بار 1 قاشق مربا خوری و بچه های بزرگتر از 4 سال روزی 4 قاشق سوپخوری میدهم اگر مریض هم نباشند سعی کنید گاها از این شربت به آنها بدهید هیچ ضرری ندارد و بسیار هم مفید است. ولی به کودکان زیر دو سال توصیه نمی شود چون عسل دارد و سیر هم برای این رده سنی سنگین می باشد.
مواد لازم:
پیاز 1 عدد
سیر 4 حبه
شکر 2 قاشق مربا خوری
عسل 1 قاشق
شربت1
طرز تهیه :
ابتدا پیاز را خرد میکنیم و سیر را هم به همین شکل خرد میکنیم رویش شکر و عسل می ریزیم و دربش را گذاشته 5 ساعت بماند بعد از این مدت با دست فشار داده و آبش را میگیریم آنتی بیوتیک طبیعی شما آماده می باشد.
منبع:pardad.ir


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.