کد خبر: 9750
تاریخ انتشار: چهارشنبه 04 اسفند 1395 - 19:26
سرپرست اورژانس کشور گفت: مصدومین حادثه انفجار گاز شب گذشته در منطقه خلیج فارس به بیمارستانهای فیاض بخش، مطهری و شهدای یافت آباد منتقل شدند.
به گزارش بهداشت نیوز ، دکتر پیرحسین کولیوند ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه انفجار گاز و ریزش آوار 5 نفر مصدوم شدند و 5 نفر نیز به دلیل شدت سوختگی و جراحات وارده فوت کردند.
به گفته دکتر کولیوند 3 مصدوم این حادثه به بیمارستان فیاض بخش یک نفر به بیمارستان مطهری و یک نفر به بیمارستان شهدای یافت آباد منتقل شدند.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.