کد خبر: 8394
تاریخ انتشار: چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 13:35
وزیر بهداشت سالگرد تولد رادیو سلامت را تبریک گفت؛
وزیر بهداشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن تولد رادیو سلامت با این ایام، گفت: رادیو سلامت در سن 14 سالگی در دوران بلوغ خود است و لازم است تا به همه دست اندرکاران به دلیل ارتقای فرهنگ سلامت ایرانیان، سپاسگزاری کنم.
به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در مصاحبه با رادیو سلامت، ضمن قدردانی از سازمان صدا و سیما به ویژه صدا به دلیل حمایت از حوزه سلامت و تلاش برای ارتقای سلامت در سطح جامعه، گفت: در سه سال گذشته، رادیو سلامت کمک های خوبی در جهت حمایت از طرح تحول سلامت، انعکاس اخبار و خدمات انجام شده و توانمند تر کردن مردم در حوزه بهداشت و پیشگیری، به دولت و وزارت بهداشت کرد.
وزیر بهداشت یادآور شد: حتما و قطعا حوزه بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان است و سیاست وزارت بهداشت نیز در همین راستا خواهد بود.
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.