title
کد خبر: 8394
00
وزیر بهداشت سالگرد تولد رادیو سلامت را تبریک گفت؛
 رادیو سلامت در سن 14 سالگی در دوران بلوغ خود است

وزیر بهداشت ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن تولد رادیو سلامت با این ایام، گفت: رادیو سلامت در سن 14 سالگی در دوران بلوغ خود است و لازم است تا به همه دست اندرکاران به دلیل ارتقای فرهنگ سلامت ایرانیان، سپاسگزاری کنم.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حسن هاشمی صبح امروز در مصاحبه با رادیو سلامت، ضمن قدردانی از سازمان صدا و سیما به ویژه صدا به دلیل حمایت از حوزه سلامت و تلاش برای ارتقای سلامت در سطح جامعه، گفت: در سه سال گذشته، رادیو سلامت کمک های خوبی در جهت حمایت از طرح تحول سلامت، انعکاس اخبار و خدمات انجام شده و توانمند تر کردن مردم در حوزه بهداشت و پیشگیری، به دولت و وزارت بهداشت کرد.

وزیر بهداشت یادآور شد: حتما و قطعا حوزه بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان است و سیاست وزارت بهداشت نیز در همین راستا خواهد بود.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.