کد خبر: 58863
تاریخ انتشار: شنبه 11 فروردين 1397 - 20:00
زمان آن رسیده که دختر خانمهای نوجوان درباره قطع رابطه با فضای مجازی یا حداقل کم کردن زمان استفاده از این فضاها فکر کنند.
به گزارش بهداشت نیوز: گزارشها از یک تحقیق جدید حاکی از این است که دخترهای نوجوان و آنهایی که در آستانه نوجوانی هستند و زمان بسیار زیادی را در فیسبوک یا اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی سپری میکنند احساس بدی نسبت به خود دارند.
دخترخانمها در اوایل دوران نوجوانی زمان بسیار زیادی را در فضای مجازی فعال هستند. در همین راستا تحقیقات نشان داده زمانی که آنها در فضای مجازی سپری میکنند باعث کاهش شادی و احساس تندرستی ایشان میشود.
تحقیقات انجام شده در دانشگاه اکسس انگلیس نشان داده دخترخانمهایی که در سن 10 سالگی در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند در سن 15 سالگی با مشکلات اجتماعی و روحی مواجه میشوند. این در حالیست که نتایج مشابهی در همین رابطه برای پسرها به دست نیامده است.
منبع: هلف
ارسال نظر


نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.