title
کد خبر: 257490
00
تصویری از زیباترین سنگ مزار ایران +عکس

به گزارش بهداشت نیوز در آستانه عید نوروز و اولین سالگرد درگذشت مسعود دیانی در گودی مزار او ماهی‌های قرمز چشم انتظار بهار هستند. حجت‌الاسلام مسعود دیانی، شاعر، منتقد، پژوهشگر حوزه اندیشه که در سوابقش، سردبیری مجله «الفیا» و مجری ـ کارشناسی برنامه «سوره» در شبکه چهارم سیما به چشم می‌خورد، سحرگاه پنج‌شنبه ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۱، پس از تحمل یک دوره سخت و جانکاه بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت. مواجهه عاشقانه و مومنانه او با سرطان و روزنوشت‌هایش از این مدت بسیار خواندنی است.

به گزارش بهداشت نیوز در آستانه عید نوروز و اولین سالگرد درگذشت مسعود دیانی در گودی مزار او ماهی‌های قرمز چشم انتظار بهار هستند. حجت‌الاسلام مسعود دیانی، شاعر، منتقد، پژوهشگر حوزه اندیشه که در سوابقش، سردبیری مجله «الفیا» و مجری ـ کارشناسی برنامه «سوره» در شبکه چهارم سیما به چشم می‌خورد، سحرگاه پنج‌شنبه ۱۸ اسفند سال ۱۴۰۱، پس از تحمل یک دوره سخت و جانکاه بیماری سرطان، دار فانی را وداع گفت.  مواجهه عاشقانه و مومنانه او با سرطان و روزنوشت‌هایش از این مدت بسیار خواندنی است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز