title
کد خبر: 256890
00
حمل صندوق رای در سرما و یخبندان کوهستان مازندران+عکس

رییس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: با وجود سرما و یخبندان با تدابیر امنیتی، اعضای شعب اخذ رای از شب گذشته در ۱۰۰ نقطه صعب‌العبور استان مستقر شدند و از صبح امروز در حال جمع آوری آرا مردم هستند.

به گزارش بهداشت نیوز قاسم عزیززاده گرجی روز جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران با بیان این‌که تمام محورهای مواصلاتی و مسیرهای مسدود شده ناشی از برف و یخبندان با تلاش راهداران بازگشایی شده است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که از صبح امروز مردم روستاهای ییلاقی با شور و اشتیاق زیاد پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

وی اظهار کرد: از آن جایی که رای با انجام سامانه الکترونیکی قابل رصد است، بررسی‌ها از ثبت کد ملی افراد واجد شرایط در سامانه نشان می‌دهد که مردم مازندران تا ظهر امروز به نسبت دوره یازدهم مشارکت بیشتری داشتند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این که به طور یقین از ساعات بعدازظهر مشارکت مردم پای صندوق رای بیشتر خواهد شد، گفت: همه تدابیر لازم برای حضور مردم در شعب اخذ رأی فراهم اندیشیده شده است.

وی به صندوق‌های سیار مازندران اشاره کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا علاوه بر حضور در مراکز درمانی و بیمارستانی، صندوق‌های سیار به منازل افراد نیز برده و تکلیف سیاسی و دینی افرادی که توان جسمی برای حضور در شعب اخذ رأی ندارند انجام شود.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز