title
کد خبر: 248332
00
️افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در این استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین پایگاه اورژانس بانوان استان به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص افتتاح می‌شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر بهرام دلفان، امروز یکم آبان‌ماه در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان لرستان، اظهار کرد: این پایگاه با حضور هشت نفر افتتاح  و راه‌اندازی می‌شود و در صورت اخذ مجوزهای لازم در آینده، قطعا شاهد افزایش نیروی انسانی برای پایگاه اورژانس بانوان نیز خواهیم بود.

وی افزود: با راه اندازی پد و اورژانس هوایی در شهرستان خرم‌آباد و افتتاح پایگاه اورژانس بانوان، شاهد خدمات با کیفیت بیشتری در مرکز فوریت‌های پزشکی استان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این دوره تحولات مثبتی رخ داده و این اتفاق خوب حاصل زحمات مدیر و پرسنل این مرکز است.

دلفان گفت: این پایگاه  به منظور رسیدگی فوری به وضعیت بانوان با شرایط خاص مثل مادران بارداری که نیازمند حضور یک خانم بر بالین آنان و ارجاع بانوان به مراکز درمانی است افتتاح می‌شود.

در پایان این آئین افتتاح، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به همراه مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان و کارشناسان ستادی از مرکز EOC و پدافند غیرعامل دانشگاه و اتاق کنترل این مرکز بازدید  و از نزدیک در جریان چگونگی و نحوه ی ارائه خدمات صورت گرفته در این مرکز قرار گرفتند.

گفتنی است، ساعت کاری اولین پایگاه شهری اورژانس بانوان لرستان (در خرم‌آباد) ۸ صبح تا ۸ شب است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز