title
کد خبر: 245163
00
این بخش‌های جدید در بیمارستان لبافی‌نژاد تهران با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از بخش‌های جدید بیمارستان پزشکی، آموزشی و درمانی شهید لبافی‌نژاد تهران با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در ششمین روز از هفته دولت با نام "دولت مردم؛ نظارت عمومی، تببین و پاسخگویی" بخش های جدید بیمارستانی شامل طب هسته‌ای، بخش عفونی، سی‌تی اسکن، دندانپزشکی، بخش بستری موقت، سالن غذاخوری و طبخ صنعتی غذا و ۹ دستگاه سردخانه، با حضور دکتر بهرام عین‌اللهی در بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت همچنین به بازدید از بخش‌های مختلف و بازسازی شده این بیمارستان پرداخت و با اهدای شاخه گل از خدمات پزشکان، پرستاران و کارکنان این مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی قدردانی کرد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در مراسم بهره‌برداری از این بخش‌ها، موسوی رییس سازمان بیمه تامین اجتماعی، زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سلطانی رییس بیمارستان لبافی نژاد، پاک آیین دستیار رسانه‌ای وزیر بهداشت و جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان بیمارستان شهید لبافی نژاد حضور داشتند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز