title
کد خبر: 244936
00
سبد کامل دارویی در این مرز ایران و عراق در دسترس است

رئیس سازمان غذا و دارو از در دسترس بودن سبد کامل دارویی در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید حیدر محمدی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه که امروز (سوم شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: با وجود فعالیت موسمی درمانگاه شهید سلیمانی مرز شلمچه، این درمانگاه یک مرکز پیشرفته است که نیازهای دارویی و درمانی مردم را تامین می‌کند. در بازدیدی که از مرکز شهید سلیمانی داشتم دیدم که سبد کاملی از اقلام دارویی و ملزومات مصرفی مورد نیاز زائران در این مرکز در دسترس است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حتی بسیاری از داروهای کم ضرورت نیز در این مرکز وجود دارد و انبارهایی هم برای پشتیبانی از آن فعال هستند که ذخایر خیلی خوبی دارند.

رئیس سازمان غذا و دارو بیان کرد: با وجود تردد بالای زائران، خوشبختانه در مسیر شلمچه جای نگرانی در بحث دارو و ملزومات مصرفی وجود ندارد.

رئیس سازمان غذا و دارو همچنین از آزمایشگاه کنترل کیفی معاونت غذا و دارو و روند انجام آزمایش‌ها، امکانات و تجهیزات آزمایشگاه، ساختمان در حال احداث ستاد معاونت‌ غذا و دارو، انبار مرکزی و استراتژیک و انبار مرکزی دارو و ملزومات آبادان بازدید کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز