title
کد خبر: 241241
11
در این استان فقط 1 نفر به خاطر کرونا بستری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش موارد بستری کرونا در این استان به هفته ای یک نفر خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر کامران قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دو هفته اخیر دو بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در دو هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۵۹ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در دو هفته اخیر و از ۱۷ لغایت دیروز ۳۱ خرداد ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است.
وی افزود: همچنین در این مدت ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز