title
کد خبر: 238849
00
ضرورت تغییر عملکرد بیمه ها در حوزه دندان پزشکی

 دانشیار گروه سلامت دهان و دندان پزشکی اجتماعی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران گفت: سطح سلامت در حوزه دندان پزشکی باید ارتقاء پیدا کند.

به گزارش بهداشت نیوز، حسین حصاری با اشاره به ضرورت اقدامات سلامت محور در حوزه دندان پزشکی گفت: انتظار می رود که رویکرد بیمه سلامت ایران در جهت سلامت محوری قرار گیرد، البته برای این مساله باید خصوصیاتی در روند و عملکرد بیمه ها تغییر پیدا کند.
 دانشیار گروه سلامت دهان و دندان پزشکی اجتماعی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه تهران، با بیان اینکه در حین ارایه خدمات اقدامات متعددی انجام می شود افزود: بیمه ها نیز در این خصوص هزینه های قابل توجهی را پرداخت می کنند، اما اینکه منجر به ارتقاء سلامت و بهبود آن می شود، به بررسی بیشتری نیاز دارد.
بنابر اعلام روابط عمومی بیمه سلامت، وی تصریح کرد: بدون شک با منابع فعلی می توان اقدامات بیشتری را در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم انجام داد، اما متاسفانه به این سیاست خیلی توجه نمی شود


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز