title
کد خبر: 238582
00
خدمات سلامت‌محوری که در دورهمی حال خوب زندگی، همراه با افراد دارای معلولیت ارایه شد

واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران با همکاری معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 17 دورهمی حال خوب زندگی همراه با افراد دارای معلولیت به مناسبت هفته سلامت را برگزار کرد.  

به گزارش بهداشت نیوز، دورهمی حال خوب زندگی همراه با افراد دارای معلولیت  به مناسبت هفته سلامت در منطقه 17 روز سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1402 با موضوع سلامت و معلولیت و با شرکت انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه افراد دارای معلولیت و اعضای کانون معلولان در مرکز توسعه بازار فروش (دست آفرین) برگزار شد.
مرتضوی هدف از برگزاری این گردهمایی را توجه به کارآفرینی و توانمندسازی در افراد دارای معلولیت، نقش معلولین در مطالبه گری‌های اجتماعی، آشنایی با سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی NGO فعال عنوان کرد و به برپایی میز اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: خدمات سلامت‌محور شامل مشاوره مددکاری و روانشناسی، ارائه خدمات مشاوره بیماری‌های رفتاری و غربالگری (HIV)، انجام واکسیناسیون هپاتیت، تست قند و فشارخون با استفاده از ظرفیت مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه‌های سلامت، خانه‌های سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد در سطح منطقه ارائه می‌شود.
   مرتضوی بر در دسترس قرار دادن خدمات سلامت‌محور برای همه اقشار و گروه‌های مردمی که یکی از رویکرد‌های مرکز بهداشت جنوب تهران برای ارتقای سلامت جامعه تحت پوشش است تأکید کرد.
بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، توضیح اینکه این برنامه با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران، اداره سلامت، کاهش آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه و خانه مشارکت مردم در سلامت و توسعه منطقه 17 برگزارشده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز