title
کد خبر: 231589
00
همزمان با خیزش مجدد کووید-۱۹  پرستاران شهر نیویورک  اعتصاب کردند

بیش از ۷ هزار پرستار در نیویورک برای اعتراض به حقوق خود، اعتصاب کردند که این امر حتی باعث لغو عمل‌های جراحی و نوبت‌های معاینه بیماران در یکی از این مراکز درمانی شد.

همزمان با خیرش مجدد همه‌گیری «کووید-۱۹» و گسترش آنفلوانزا در آمریکا، هزاران نفر از پرستاران شهر نیویورک دست به اعتصاب و ترک محل خدمت زدند.

بیش از ۷ هزار پرستار از دو بیمارستان بزرگ نیویورک شامگاه دوشنبه بعد از آنکه مذاکرات بر سر حقوق و مزایای کاری با کارفرمایان به بن‌بست رسید، اعتصاب کردند که این امر حتی باعث لغو عمل‌های جراحی و نوبت‌های معاینه بیماران در یکی از این مراکز درمانی شد.

اتحادیه پرستاران ایالت نیویورک در بیانیه‌ای گفت این افراد مقابل بیمارستان «مونت سینای» و مرکز درمانی «مونته‌فیور» تجمع کرده و ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از استخدام پرستاران بیشتر و افزایش حقوق، شعار سر دادند.

پیش از این در انگلیس نیز پرستاران برای دومین بار در یک ماه اخیر با ترک محل خدمت خود، نسبت به دستمزدهای پایین خود اعتراض کرده و دولت لندن را به انجام اعتصاب‌های بیشتر تهدید کردند.

نقل از ایران پرس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز