title
کد خبر: 231180
00
بهترین راه برای انرژی بیشتر و نفخ کمتر!

برخی افراد با افزایش سن دچار مشکلات فزاینده لاکتوز می‌شوند و بعد از مصرف لبنیات احساس نفخ و بیماری دارند؛ با رژیم یک هفته بدون لبنیات می‌توانید واکنش بدن‌تان را بسنجید.

به گزارش بهداشت نیوز، طبق یک مطالعه این افراد با کنار گذاشتن لبنیات نفخ کمتری را تجربه می‌کنند و انرژی شان بیشتر خواهد شد.

این افراد به مرور و با افزایش سن عدم تحمل لبنیات بیشتری را تجربه می‌کنند که در نهایت بر سلامت و وزن آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

طبق تحقیقات بسیاری از افراد با افزایش سن دچار مشکلات فزاینده لاکتوز می‌شوند.

این تخقیق پیشنهاد می‌دهد که افرادی که عدم تحمل لاکتوز در سنین بالا را تجربه می‌کنند می‌توانند برای یک هفته کل لبنیات را کنار بگذارند و علائم و نشانه‌های بدن خود را زیر نظر بگیرند.

سپس طبق تجربه کم کم لبنیات را وارد برنامهٔ روزانه خود کنند تا متوجه شوند بدن شان به کدام نوع لبنیات حساس‌تر است و کدام یک را قبول می‌کند.

در صورتی که این رژیم یک هفته ای باعث شد تا نفخ کمتری داشته باشید؛ بهتر است با نظر پزشک از برخی جایگزین‌های لبنیات استفاده کنید.

بخش مهمی از این رژیم غذایی طولانی مدت، یافتن جایگزین‌های گیاهی برای انتخاب‌های لبنی است. کره، پنیر و شیرهای غیر لبنی عالی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.