title
کد خبر: 224877
00
خرید 2 میلیون و 600 هزار شیر خشک رژیمی از این کشورهای اروپایی

رئیس اداره شیر خشک سازمان غذا و دارو گفت: شیر خشک های رژیمی معمولا از کشورهای فرانسه، سوئیس، انگلیس، هلند و اسپانیا خریداری و وارد کشور می شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، بهادر صید محمدیان گفت: از ابتدای سال تا آخر شهریور دو میلیون و ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک رژیمی نوزادان وارد کشور و ترخیص شده اند و فرآیند واردات شیرخشک رژیمی به کشور ادامه دارد.

به گفته وی در حال حاضر کمبود شیر خشک رژیمی در کشور گزارش نشده است. این شیر خشک به صورت مداوم وارد ایران می شود. افراد می توانند سهمیه شیر خشک رژیمی خود را با نسخه پزشک از داروخانه ها دریافت کنند.

او افزود: شیرخشک های رژیمی معمولا از کشورهای فرانسه، سوئیس، انگلیس، هلند و اسپانیا خریداری و وارد کشور می شوند. برای شیر خشک رژیمی ارز دولتی تخصیص داده شده است.

او گفت: شیرخشک ها توسط داروخانه ها تهیه می شوند و معاونت های غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هر منطقه پاسخگوی تلفنی و حضوری مردم هستند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز