title
کد خبر: 223481
00
مصرف روزانه 4 فنجان  از این نوشیدنی از مبتلا شدن به دیابت نوع2 جلوگیری می کند

متخصصان چینی بر این باورند که نوشیدن روزانه چهار فنجان چای میتواند در پیشگیری از ابتلا به دیابت موثر باشد.

به گزارش بهداشت نیوز، بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است نوشیدن میزان کافی از چای-حداقل چهار فنجان در روز- میتواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری دیابت نوع دو کمک کند.

گروهی از متخصصان چینی بر اساس بررسی‌های خود اظهار داشتند: نوشیدن چهار فنجان چای یا بیشتر در طول روز میتواند در مدت ۱۰ سال خطر ابتلا به دیابت را تا ۱۷ درصد کاهش دهد.

"شیایینگ لی" (Xiaying Li) نویسنده ارشد این مطالعه از دانشگاه علم و صنعت ووهان در چین گفت: یافته‌های بدست آمده قابل توجه است زیرا نشان میدهد افراد میتوانند با انجام یک کار ساده همچون نوشیدن روزانه چای خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهند.

وی افزود: اثر محافظتی این نوشیدنی در صورتیکه همراه با شیر مصرف شود بیشتر میشود.

به گزارش گاردین،‌ اگرچه در این مطالعه، بررسی تاثیر افزودن چای در شیر بخشی از تحقیق نبوده، تحقیقاتی که در گذشته انجام شده حاکی از آن است محصولات لبنی میتواند خواص ضد دیابتی داشته باشد.
منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
آخرین اخبار
  • آراستگی به سبک کپنهاگ؛ چرا ناخن‌های طبیعی دوباره مد شده‌اند؟
  • اباصالح؛ امامی که برای صلح می‌آید؛ دعای عهد چگونه ما را برای عبور از فتنه‌ها آماده می‌کند؟
  • سندروم خستگی مفرط؛ استراحت فقط خواب نیست/ هفت نوع استراحت و نشانه‌های کمبود هر یک
  • با این 2 روش رایج در واقع دارید نیازهای شخصی خود را نادیده می گیرید!/ چگونه کوچک‌انگاری را متوقف و فضا را اشغال کنیم؟
  • افراد متفکر و کنجکاو را از این 7 عبارتی که به زبان می آورند بشناسید
  • نحوه مصرف تخم شربتی برای رفع تشنگی و حفظ رطوبت بدن
  • اولین همسر عقدی ناصرالدین شاه در دوران جوانی+ تصویر
  • کم‌آبی بدن باعث تپش قلب پیدا می‌شود!/ قلب در حالت کم‌آبی چه حسی دارد؟
  • هورمون اکسی توسین فقط برای عشق نیست؛ کارکردی بسیار فراتر دارد!
  • 24 ساعت قبل از ویزیت پزشک این کارها را انجام ندهید/۴ گام حیاتی که پیش از ویزیت باید بردارید
  • واکنش بقائی به آلودگی‌ نفتی در سواحل قشم: چه کسی مسئول جبران خسارات و آسیب‌های وارده است؟+ تصویر