title
کد خبر: 219452
00
اختصاصی| ۳۳ هزار کادر فعال بیمارستانی در ایام کرونا بلاتکلیف هستند 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از رها شدن موضوع استخدام نیروهای طرحی و کادر فعال بیمارستانی که در ایام کرونا خدمات شایانی داشتند، خواستار تعیین تکلیف استخدام این افراد شد. 

سید محمد پاکمهر عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار بهداشت نیوز اظهار داشت: از زمانی که ویروس کرونا در کشورمان شیوع پیدا کرد نیروهای طرحی و کادر فعال بیمارستانی ایثارگری زیادی کردند و باید وعده مسئولان درباره استخدام این افراد سریعا اجرا شود.

وی افزود:  33 هزار کادر بیمارستانی در زمان کرونا خدمت می کردند که در حال حاضر وضعیت استخدام آنها بلاتکلیف است و نباید آنها را رها کنیم. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: این نیروها در 5 موج کرونا با جان و دل به مردم و کشور خدمت کردند و نباید استخدام آنها بلاتکلیف رها شود‌.

وی گفت: هم اکنون نیازمند جذب 100 هزار پرستار هستیم و باید برای نیروهای طرحی بیمارستانی امتیازی قائل شویم در غیر این صورت انگیزه این افراد تضعیف شدیدی پیدا می کند. 

پاک مهر از وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی به دلیل عدم پیگیری استخدام این افراد انتقاد کرد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز